26. září 2013

Andy Warhol - Golden Sixties

Dnes si dáme trochu umění, za kterým se pojedeme podívat do nádherného města Hluboká nad Vltavou do Alšovy jihočeské galerie. A o co se jedná? Jak už název vypovídá - Andy Warhol a jeho Zlatá šedesátá :-).

Vstupenka


Výstava probíhá v termínu 13. 7. - 29. 9. 2013. Takže pokud jí chcete stihnout, máte ještě tři a půl dne k dobru :-). My jsme s kamarádkou dlouho otálely a nakonec jsme vybraly až jeden z posledních termínů. Opravdu je ale na co koukat a jestli jste z jižních Čech a máte to na Hlubokou co by kamenem dohodil, určitě tam zajeďte.

Andy Warhol, významný světový umělec a zakladatel pop artu ... ale co vám budu vykládat, když si každý jeho životopis může jednoduše vygooglit :-). Pojďme rovnou na fotky ;-).

Ano, jdete správně :-)

Výstava je umístěna v krásných prostorách Alšovy jihočeské galerie

Pohled z druhé strany

Miluju design Campbell's Soups

Květiny a Marilyn Monroe ;-)

Kočičky - ty jsem si musela vyfotit :-)




Modré oči byly dekorací na jedné ze zdí. Moc se mi ten detail líbil.

Marilyn Monroe, Campbell's, osobnosti

Andy Warhol


To by se mi líbilo domů do obýváku :-)

Kravička od nás dostává palec nahoru :-)
Tak co, zajdete se ještě rychle ve zbývajících dnech na výstavu podívat, nebo už jste tam byli? Jaký byl váš dojem? Máte zálusk na podobné akce v jižních Čechách? Dejte mi vědět, budu ráda za inspiraci ;-).

4 komentáře:

  1. Chci tu ruzovou kravu :-) jen je to tak kriklave, ze by mne z toho pravidelne bolely minimalne oci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ellen, růžovou? Vážně? Nejsi nemocná? :-D

      Vymazat
    2. jsem :-D dokonce mne soustavně celý den pálí oči :-D ale to bude tím, že jsem se pro muže večer neodlíčila :-D

      Vymazat
    3. Večer neodlíčila, aby ráno vypadala jako zombie :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vážím si jich ;-)